Správa PPC reklamních kampaní

PPC reklamní kampaně

Pay Per Click reklamní kampaně jsou v dnešní době jednou z nejrozšířenějších forem reklamy na Internetu. Jak již napovídá jejich název, inzerující firmy platí za klik na svou reklamu (obvykle textovou) uživatelem a jeho přístup na své webové stránky.

Hlavními výhodami PPC reklamních kampaní je rychlost jejich spuštění (je možné začít inzerovat již během několika hodin či dní) a poměrně nízké náklady (cena za přivedeného návštěvníka stránek se pohybuje již od desítek haléřů, pochopitelně v závislosti na konkurenci ve zvoleném oboru).

Vytvořit základní textovou reklamní kampaň například na Google či Seznamu (Skliku) není příliš složité a zvládne to schopnější uživatel. Bohužel se často stává, že vytvořená kampaň příliš nefunguje a firma pro tento druh reklamy ztrácí důvěru, neboť nezískala efekt, který původně očekávala. Je proto vhodnější svěřit péči o reklamní kampaň do rukou odborníků, kteří poradí a pomohou nastavit kampaň tak, aby skutečně fungovala.

Pomohu Vám s výběrem a vytvořením optimálního řešení, které bude splňovat cíle, které by měly Vaše marketingové aktivity na Internetu vždy sledovat, aby byla zajištěna návratnost Vašich investic, a neutráceli jste za něco, co nefunguje a nic Vám nepřináší.
Budu rád, pokud se rozhodnete mne kontaktovat.

Zde naleznete další informace:
-> PPC reklamní systémy v České republice
-> PPC reklamní systémy v zahraničí
-> Správa PPC kampaní od reklamních agentur
-> Jak spravuji reklamní kampaně já