PPC reklamní systémy

V současné době jsou v České republice nejpoužívanější následující PPC reklamní systémy, ve kterých pro své klienty zajišťuji vytváření, správu a optimalizaci PPC reklamních kampaní:

Google AdWords

Největší světový PPC reklamní systém provozovaný společností Google je lídrem světového trhu a určuje trendy (nejen) v oblasti tohoto typu reklamních kampaní. Na českém trhu je Google AdWords mnohem déle než Sklik, ale díky specifikům českého trhu si Google se svým AdWords drží druhé místo za Sklikem, podobně jako je tomu se samotným vyhledáváním na vyhledávačích Google vs. Seznam.

Ukázka reklam Google AdWords na www.google.cz

Ukázka reklamní kampaně Google AdWords na Google.cz

Sklik.cz

PPC Reklamní systém společnosti Seznam.cz, a.s., běží především na vyhledávači www.seznam.cz a dalších službách jako jsou firmy.cz, zbozi.cz apod. Kromě vyhledávání se zobrazují tyto reklamy také na stovkách jiných serverů, které patří do obsahové sítě Seznamu (viz níže).

Ukázka reklam Sklik na www.seznam.cz

Ukázka reklamní kampaně Sklik na Seznam.cz

Reklamní síť Google a obsahová síť Seznam/Sklik

Google AdSense je celosvětově nejrozšířenější síť webových stránek, jejichž majitelé se rozhodli pronajmout za provizi část svého webu společnosti Google – ten na těchto stránkách v přesně stanovených místech a rozměrech zobrazuje reklamní kampaně svých klientů, kterým nestačí zobrazování ve vyhledávání Google.
Obsahová síť Skliku fungují na stejném principu, ale patří do ní jiné servery, než do sítě Google.
V obou sítích je možné zobrazovat nejen textové reklamy, ale také bannerové (grafické) reklamy a v případě sítě Google také další formáty jako videoreklamy apod..

Ukázka reklam Google AdSense na www.youtube.com

Ukázka bannerové reklamy Google AdSense na YouTube.com

Facebook

Světový fenomén v oblasti sociálních sítí, který využívá již více než miliarda uživatelů, musí být nějak financován. Tím financováním je pochopitelně reklama. Na rozdíl od reklamních kampaní Google a Skliku, které se zobrazují především „hledačům“, se reklamy na FB cílí díky informacím, které o sobě uživatelé uvedou, a které je charakterizují (např. pohlaví, věk, rodinný stav, zájmy atd.).

Ukázka reklam Facebook na www.facebook.com

Ukázka PPC reklam na Facebook.com

Etarget

PPC reklamní systém Etarget, který kromě České republiky funguje i v osmi dalších zemích střední a jihovýchodní Evropy (Slovensko, Rakousko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Srbsko a Bulharsko) je díky svým možnostem nastavení a cílení vhodný pro určité typy zákazníků a má místo v jejich internetovém marketingovém mixu, obecně je však ve srovnání s předchozími systémy spíše okrajovou záležitostí.

Ukázka reklam Etarget na www.idnes.cz

Ukázka reklam Etarget na iDnes.cz

Ve všech těchto reklamních systémech jsem pro Vás schopen zajistit skutečně efektivní a výkonné reklamní kampaně. Neváhejte se na mě obrátit!

Zde najdete také informace o PPC reklamních systémech v zahraničí.
A můžete si přečíst o rozdílu ve Správě kampaní od reklamních agentur a Správě kampaní ode mě.