O nás

Kdo jsme?

Jsme SPRÁVCI KAMPANÍ.

 

Co děláme?

Specializujeme se na správu on-line reklamních kampaní, zejména v PPC reklamních systémech Google Ads (AdWords), Sklik a Facebook.
Ostatní reklamní systémy (jako je například Etarget, Bing/Yahoo, Azet aj.), v rámci ČR a Slovenska, nemají příliš velký význam nebo výsledky.

Děláme zejména:

  • kampaně ve vyhledávání (textové inzeráty na google.cz, seznam.cz a partnerských vyhledávačích, které využívají jejich technologie),
  • produktové kampaně (Google Nákupy a Sklik produkty),
  • remarketingové a retargetingové kampaně (samozřejmě vč. dynamického remarketingu a retargetingu – DRTG),
  • kampaně v obsahových sítích (s využitím textových, bannerových a responzivních/kombinovaných reklam),
  • videoreklamy s využitím PPC reklamních systémů
  • a kampaně zaměřené na Facebook (zvyšování počtu fanoušků stránky, propagace příspěvků atd.

Dále našim klientům pomáháme zajistit grafické práce potřebné pro správnou prezentaci v on-line světě (nejčastěji bannery pro reklamní kampaně, ale například i grafiku pro celý web, tiskové materiály atd.).

Výkonnostní a brandové kampaně

Většina kampaní, které pro naše klienty spravujeme je zaměřená na výkonnost, tedy plnění různých cílů/konverzí

  • pro internetové obchody je hlavním cílem prodej a soustředíme se na dosahování co nejlepších výsledků z hlediska nákladovosti (PNO)
  • pro firmy, které mají webovou prezentaci bez e-shopu, bývá hlavním cílem odeslání formulářů (kontaktní, poptávkové aj.), stažení ceníku, návštěva stránek s adresami prodejen apod.

U každého klienta je důležité si vždy cíle stanovit a podle nich kampaně vyhodnocovat a optimalizovat.

Pokud není jiná možnost, lze pro optimalizaci výkonnostních kampaní využívat alespoň údaje o návštěvě z hlediska její délky, míry opuštění webu a další údaje dle Google Analytics.

 

Kampaně některých klientů jsou zaměřené také na budování povědomí o značce, firmě nebo výrobcích, tedy branding.

Do něj nejčastěji patří kampaně v obsahových sítích a videoreklamy, které lze vhodně zacílit na cílové skupiny uživatelů (například podle města, věku, pohlaví, témat a umístění). Tyto kampaně se obvykle hodnotí na základě jiných kritérií (jako je počet zobrazení banneru nebo délka zhlédnutí videa).

Pro koho děláme?

Našimi klienty jsou obvykle menší a střední firmy, ale také několik větších společností. Nevyužíváme žádnou formu aktivního obchodu na získávání nových zakázek a většina klientů je u nás díky doporučení od stávajících spokojených firem. Máme rádi klienty, kteří vědí, co chtějí. Nebojíme se klientům říct, když jsou někde výsledky slabé a navrhneme řešení, co jiného by se dalo pro daný projekt/firmu využít bez neefektivního utrácení dalších prostředků.

Klienty si vybíráme a nepracujeme pro každého.

Sídlíme v Brně, pracujeme však pro klienty z celé České republiky a Slovenska. Řada našich klientů využívá kampaně pro export a oslovení zákazníků z jiných zemí Evropy i světa. Díky celosvětovému rozšíření reklamních systémů je to rychlé a efektivní řešení, jak proniknout na jiné trhy.

Práce máme dost, ale rádi ještě několik zajímavých klientů přibereme a budeme jejich kampaně spravovat.

Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte nás.

Jak to děláme?

V první řadě je důležité zjistit, co klient chce a potřebuje? Jak jsem již popsal výše, obvykle jde o výkonnost nebo branding, a tomu musí odpovídat cíle, které se budou u kampaní měřit, sledovat a kampaně podle jejich dosahování optimalizovat.

Naše spolupráce s klienty je dlouhodobá a kampaně průběžně optimalizujeme tak, aby dosahovaly požadovaný efekt.

Proč si vybrat právě nás?

Na trhu existují stovky reklamních agentur a freelancerů, kteří mají správu kampaní jako jednu ze svých služeb nebo ji nabízejí výhradně, podobně jako my.
Někteří z nich odvádějí velmi dobrou práci, a když se k takovým kampaním dostaneme, například abychom provedli jejich analýzu a zhodnocení, bez problémů na rovinu řekneme, že jsou kampaně dobré a netlačíme klienty ke změně správce, odvádí-li kvalitní práci za odpovídající peníze.

Často se však setkáváme s kampaněmi, které jsou ve špatném stavu a klienti za jejich vytvoření a správu platí vysoké částky.

Někdy k nám přicházejí také klienti, kteří si kampaně dosud spravovali sami, ale postupně přestali na správu stačit a raději budou svůj čas věnovat jiným činnostem.

Kolik stojí naše správa PPC kampaní?

Cena naší správy kampaní se odvíjí od času, který s kampaněmi trávíme. Nikdy nás neplatíte z utracených částek, počtu realizovaných prokliků apod.

Na začátku spolupráce bývá obvykle zapotřebí jednorázové vytvoření nových nebo úprava stávajících kampaní. Není to však nutné vždy, jsou-li stávající kampaně v dobrém stavu.

Dále následuje průběžná správa a optimalizace kampaní.

Naše základní hodinová sazba je v současné době 1.000 Kč (bez DPH).
Pro větší projekty (10 a více hodin měsíčně) nebo reklamní agentury (pro které spravujeme více účtů jejich klientů) se hodinová sazba stanovuje individuálně.

Pro některé velmi malé projekty (do 3 hodin měsíčně) můžeme s klienty dohodnout paušální platbu (např. 2.000 Kč měsíčně), v rámci které se o kampaně pravidelně staráme a neposíláme přesný výkaz provedené práce, které je některý měsíc méně a jiný více.

S vybranými klienty je možné také stanovit odměnu za správu kampaní podle výsledků kampaní, tedy systém, kdy je naše odměna zčásti nebo zcela závislá na dosahovaných výsledcích (počet a cena konverze, nákladovost – PNO apod.).

Jednorázové úpravy kampaní a krátkodobé kampaně bez následné správy děláme pouze výjimečně.