Kdo jsme?
Jsme SPRÁVCI KAMPANÍ.
Co děláme?
Specializujeme se na správu on-line reklamních kampaní, zejména v PPC reklamních systémech Google Ads (AdWords), Sklik a Facebook.
Ostatní reklamní systémy (jako je například Etarget, Bing/Yahoo, Azet aj.), v rámci ČR a Slovenska, nemají příliš velký význam nebo výsledky.
Děláme zejména:
- kampaně ve vyhledávání (textové inzeráty na google.cz, seznam.cz a partnerských vyhledávačích, které využívají jejich technologie),
- produktové kampaně (Google Nákupy a Sklik produkty),
- remarketingové a retargetingové kampaně (samozřejmě vč. dynamického remarketingu a retargetingu – DRTG),
- kampaně v obsahových sítích (s využitím textových, bannerových a responzivních/kombinovaných reklam),
- videoreklamy s využitím PPC reklamních systémů
- a kampaně zaměřené na Facebook (zvyšování počtu fanoušků stránky, propagace příspěvků atd.
Dále našim klientům pomáháme zajistit grafické práce potřebné pro správnou prezentaci v on-line světě (nejčastěji bannery pro reklamní kampaně, ale například i grafiku pro celý web, tiskové materiály atd.).
Výkonnostní a brandové/imagové kampaně
Většina kampaní, které pro naše klienty spravujeme je zaměřená na výkonnost, tedy plnění různých cílů/konverzí
- pro internetové obchody je hlavním cílem prodej a soustředíme se na dosahování co nejlepších výsledků z hlediska nákladovosti (PNO)
- pro firmy, které mají webovou prezentaci bez e-shopu, bývá hlavním cílem odeslání formulářů (kontaktní, poptávkové aj.), stažení ceníku, návštěva stránek s adresami prodejen apod.
U každého klienta je důležité si vždy cíle stanovit a podle nich kampaně vyhodnocovat a optimalizovat.
Pokud není jiná možnost, lze pro optimalizaci výkonnostních kampaní využívat alespoň údaje o návštěvě z hlediska její délky, míry opuštění webu a další údaje dle Google Analytics.
Kampaně některých klientů jsou zaměřené také na budování povědomí o značce, firmě nebo výrobcích, tedy branding.
Do něj nejčastěji patří kampaně v obsahových sítích a videoreklamy, které lze vhodně zacílit na cílové skupiny uživatelů (například podle města, věku, pohlaví, témat a umístění). Tyto kampaně se obvykle hodnotí na základě jiných kritérií (jako je počet zobrazení banneru nebo délka zhlédnutí videa).
Pro koho děláme?
Našimi klienty jsou obvykle menší a střední firmy, ale také několik větších společností. Nevyužíváme žádnou formu aktivního obchodu na získávání nových zakázek a většina klientů je u nás díky doporučení od stávajících spokojených firem. Máme rádi klienty, kteří vědí, co chtějí. Nebojíme se klientům říct, když jsou někde výsledky slabé a navrhneme řešení, co jiného by se dalo pro daný projekt/firmu využít bez neefektivního utrácení dalších prostředků.
Klienty si vybíráme a nepracujeme pro každého.
Sídlíme v Brně, pracujeme však pro klienty z celé České republiky a Slovenska. Řada našich klientů využívá kampaně pro export a oslovení zákazníků z jiných zemí Evropy i světa. Díky celosvětovému rozšíření reklamních systémů je to rychlé a efektivní řešení, jak proniknout na jiné trhy.
Práce máme dost, ale rádi ještě několik zajímavých klientů přibereme a budeme jejich kampaně spravovat.
Máte-li zájem o spolupráci, kontaktujte nás.
Jak to děláme?
V první řadě je důležité zjistit, co klient chce a potřebuje? Jak jsem již popsal výše, obvykle jde o výkonnost nebo branding, a tomu musí odpovídat cíle, které se budou u kampaní měřit, sledovat a kampaně podle jejich dosahování optimalizovat.
Naše spolupráce s klienty je dlouhodobá a kampaně průběžně optimalizujeme tak, aby dosahovaly požadovaný efekt a plnili jsme stanovné KPI.
Proč si vybrat právě nás?
Na trhu existují stovky reklamních agentur a freelancerů, kteří mají správu kampaní jako jednu ze svých služeb nebo ji nabízejí výhradně, podobně jako my.
Někteří z nich odvádějí velmi dobrou práci, a když se k takovým kampaním dostaneme, například abychom provedli jejich analýzu a zhodnocení, bez problémů na rovinu řekneme, že jsou kampaně dobré a netlačíme klienty ke změně správce, odvádí-li kvalitní práci za odpovídající peníze.
Často se však setkáváme s kampaněmi, které jsou ve špatném stavu a klienti za jejich vytvoření a správu platí vysoké částky.
Někdy k nám přicházejí také klienti, kteří si kampaně dosud spravovali sami, ale postupně přestali na správu stačit a raději budou svůj čas věnovat jiným činnostem.
Agentura nebo freelancer?
Otázku, zda si ke své spolupráci zvolit reklamní agenturu nebo freelancera si pokládá řada klientů.
Pokud ke své spolupráci zvolíte dobrou reklamní agenturu, můžete očekávat více různých služeb a možností. Agentura by se Vám měla umět postarat o (internetový) marketing komplexně. Díky většímu týmu bývá agentura „k zastižení“ kdykoli a nemusíte řešit to, jestli zrovna nemá dovolenou nebo není na nemocenské, protože práci každého člověka v ní umí nahradit jiný pracovník po nezbytně nutnou dobu.
Freelanceři bývají obvykle větší odborníci a profesionálové, daná problematika je baví a rozumí jí do větší hloubky, častěji se vzdělávají a navštěvují různé odborné konference a školení. Důležitá při rozhodování je pochopitelně cena práce, a freelancer, který nemusí „živit“ řadu kolegů, kteří se přímo na správě kampaní nepodílejí (obchodníci, asistentky, účetní, různí manageři apod.) je díky tomu obvykle levnější. Hlavní nevýhodou freelancera je to, že je sám, a pokud je nemocný nebo odjede na delší dovolenou, nemůže se o Vaše kampaně starat, a mohou nastat velmi nepříjemné situace, chyby a problémy.
My jsme tým správců kampaní. U nás nejsou žádní obchodníci, asistentky nebo jiní lidé, kteří by přímo sami aktivně nespravovali kampaně a tímto konceptem se snažíme kombinovat výhody a minimalizovat nevýhody agentury nebo freelancera.
Kolik stojí naše správa PPC kampaní?
Cena naší správy kampaní se odvíjí od času, který s kampaněmi trávíme. Nikdy nás neplatíte z utracených částek, počtu realizovaných prokliků apod.
Na začátku spolupráce bývá obvykle zapotřebí jednorázové vytvoření nových nebo úprava stávajících kampaní. Není to však nutné vždy, jsou-li stávající kampaně v dobrém stavu.
Dále následuje průběžná správa a optimalizace kampaní.
Naše základní hodinová sazba je v současné době 1.000 Kč (bez DPH).
Pro větší projekty (10 a více hodin měsíčně) nebo reklamní agentury (pro které spravujeme více účtů jejich klientů) se hodinová sazba stanovuje individuálně.
Pro některé velmi malé projekty (do 3 hodin měsíčně) můžeme s klienty dohodnout paušální platbu (např. 2.000 Kč měsíčně), v rámci které se o kampaně pravidelně staráme a neposíláme přesný výkaz provedené práce, které je některý měsíc méně a jiný více.
S vybranými klienty je možné také stanovit odměnu za správu kampaní podle výsledků kampaní, tedy systém, kdy je naše odměna zčásti nebo zcela závislá na dosahovaných výsledcích (počet a cena konverze, nákladovost – PNO apod.).
Jednorázové úpravy kampaní a krátkodobé kampaně bez následné správy děláme pouze výjimečně.